Tok Kadhi, Temuduga & Soalan

Tok Kadhi, Temuduga & Soalan

Salam,

Musim cuti sekolah ni, terfikir juga, banyak kenduri kahwin di adakan. Bagaimana agaknya bakal pengantin menghadapi peristiwa sekali dlm seumur hidup ni (ada kemungkinan 2 dan .....) terutamanya bila berhadapan dengan tok kadhi. Dan tentu macam-macam soalan tok kadhi akan tanya kepada anda sebelum dia tandatangan borang permohonankahwin kan...

Pihak NikahKahwin.com dah terfikir lama agak benda ini dan juga berfikir bagaimana untuk membantu anda untuk menyelesaikan masalah ini dan membantu anda supaya lebih mudah berhadapan dengan tok kadhi.

Justeru, pihak kami telah menulis satu ebook bertajuk "Soalan Bocor Tok Kadhi" yang mendedahkan apakah soalan-soalan yg. selalu ditanya oleh tok kadhi semasa sesi temuduga dan semasa upacara akad nikah.



Mungkin anda pernah dengar soalan-soalan yang ditanya oleh tok kadhi dari pengalaman rakan-rakan anda, ada yang boleh jawan dan ada juga yg tak dapat jawab (memalukan). Justeru kami baru saja melancarkan ebook ini 2 hari yang lepas dan anda boleh dapatkannya bagi memudahkan urusan perkahwinan menghadapi tok kadhi nanti. Layari link di bawah untuk maklumat lanjut.

http://nikahkahwin.com/ebook2.php

Terima kasih
admin@nikahkahwin.com

0 comments:

Post a Comment

www.flickr.com
More photos or video tagged with kahwin on Flickr